Tik prisijungę vartotojai gali dalyvauti forume. Prisijungti.

 

LLK1L - "Limarko laivininkystės kompanija"

GIRIS
Rašyti privačią žinutę

113 žinutės
( +32 / -14 )

Ka manote apie paskelbta LLK rezultata? Nors IV ketvirtis kiek prastesnis lyginant su devyniu menesiu pelnu, taciau grynasis pelnas manau virsijo lukescius. Bent jau SEB, Hansa prognazavo gerokai mazesni galutini metu gryna pelna.
GIRIS
Rašyti privačią žinutę

113 žinutės
( +32 / -14 )

P/E 13,68
MatasM
MatasM
Rašyti privačią žinutę

918 žinutės
( +127 / -43 )

Pajamos virsijo prognozes: Planavo 72mln, gavo 88.3mln.
Pelnas: 15.84 mln.
Laivynas atnaujinamas ir ruosiamasi kitais metais dar investuoti ~100mln.
Yra duoti pazadai apie likvidumo padidinima birzoje.

Vienintelis aiskus minusas, kad dali pelno gauna is laivu pardavimu, o ne vien is pagrindines veiklos.

LLK turiu daug.
Matas Macijauskas
www.ntspekuliantai.lt
Nojus
Nojus
Rašyti privačią žinutę

4089 žinutės
( +294 / -312 )

Tai MataiM, manai, kad dalį to pelno gali skirti likvidumui didinti?
Nojaus laivą pastatė mėgėjas, O Titaniką - profesionalas...
MatasM
MatasM
Rašyti privačią žinutę

918 žinutės
( +127 / -43 )

Nieko nemanau. Manau, kad reikia parasyt ponam is LLK laiska ir primint ju pazadus ;]
Matas Macijauskas
www.ntspekuliantai.lt
GIRIS
Rašyti privačią žinutę

113 žinutės
( +32 / -14 )

Siaip visai nebloga ideja. Aiskumo del likvidumo didinimo ar bent kiek konkretesnio pareiskimo is LLK butu neblogai sulaukt. Su malonumu prisideciau prie tokio rasto rengimo.

LLK turiu sociai
Nojus
Nojus
Rašyti privačią žinutę

4089 žinutės
( +294 / -312 )

Nieko nemanau. Manau, kad reikia parasyt ponam is LLK laiska ir primint ju pazadus ;]
Skaitai mano mintis. Kai patapsim juridiniu, tai galesim daryti toki rimta žingsnį: Lygnugarį "ant kilimėlio išsikviesti" už pažadų vilkinimą.
Nojaus laivą pastatė mėgėjas, O Titaniką - profesionalas...
JuMis
JuMis
Rašyti privačią žinutę

145 žinutės

O ilgai dar liko laukt iki juridinio?
-----
Būkit žmonės, laikykitės taisyklių - http://www.spekuliantai.lt/page.php?id=9
Nojus
Nojus
Rašyti privačią žinutę

4089 žinutės
( +294 / -312 )

Finišo tiesioji
Nojaus laivą pastatė mėgėjas, O Titaniką - profesionalas...
Fondas
Rašyti privačią žinutę

22 žinutės

Kodel netinka tam reikalui juridinis LAA ? Laikas nelaukia...
Nojus
Nojus
Rašyti privačią žinutę

4089 žinutės
( +294 / -312 )

Tinka, o ką?
Nojaus laivą pastatė mėgėjas, O Titaniką - profesionalas...
Skrimas
Rašyti privačią žinutę

4 žinutės

Dėl LLK galiu pasakyti, jog tai bus viena iš daugiausiai pakilusių akcijų 2006, o gal net pirmoji tame sąraše. Jūs čia gan kukliai apie jos rezultatus.



IV ketvirtis kiek prastesnis lyginant su devyniu menesiu pelnu
2005 4Q buvo fantastiškas.

2004 4Q grynasis pelnas buvo 0,6 mln. ( nors 3 mln. buvo gauta iš kitos, finansinės ir investicinės veiklos. 2004 4Q tipinės veiklos nuostolis buvo 2,4 mln.).

2005 4Q grynasis pelnas 3,3 mln. 5,5 kartus didesnis. ( dar nėra ataskaitos, todėl negalima sužinoti kokia dalis iš tų 3,3 mln. uždirbta per tipinę veiklą, bet manau padėtis daug geresnė).

4Q laivų bendrovėms yra blogiausias. Frachtų kainos būna žiauriai mažos. Tuo metu bendrovės atlieka remontus ir ruošiasi aktyviai ir pelningai kitų metų pradžiai.




aiskus minusas, kad dali pelno gauna is laivu pardavimu, o ne vien is pagrindines veiklos
LLK laivus pardavinėjo ir pardavinės ( iki 2009 nori parduoti dar 7 laivus, po 2 laivus per metus). Todėl šią kompaniją reikią vertinti labiau pagal tipinės veiklos pelną, o ne pagal grynąjį pelną. Taigi 2005 grynasis pelnas padidėjo 3,2 kartus, o tipinės veiklos pelnas padidėjo 3 arba 4 kartus (nėra dar ataskaitos).


Dėl likvidumo.

Taip nelikvidus. Pagrindinė priežastis -laisvų akcijų kapitalizacija tik 6,7 mln.
Vidutinė 12 mėn. dienos apyvarta 50 tūkst. Lt.
Likvidumo dinamika: palyginus šių metų apyvartą su tuo pačiu laikotarpiu pernai, pastebimas 57% padidėjimas. Nors dėl korekcijos visų akcijų apyvartos šiais metais yra sumažėjusios.
Sutinku, likvidumas mažas. Tai aš ir nesiūlau pirkti už milijonus. Dėl mažo likvidumo šią poziciją aplenkdavo fondai, todėl jos kaina ir yra tokia maža.


Laukiu Jūsų nuomonės apie šią poziciją.
Skeptikas
Skeptikas
Rašyti privačią žinutę

20 žinutės

Pirma noreciau pasakyti, kad labai saunu, kad yra zmoniu, kurie nagrineja imones pagal tipines veiklos pelna. Na o dabar truputis kritikos

2005 sausio pirma diena LLK kainavo 80 centu. Jei jau nagrinejam, kokia galetu buti LLK kaina 2006-ais metais, reiketu kalbeti apie busimus pelnus. Ar siu metu pirmo ketvircio tipines veiklos pelnas bus didesnis uz 7 mln.? Dvigubai? I don't know...

2005 metu trecia ketvirti buvo nuostolis is tipines veiklos kaip ir 2004-ais. Ar paskutinis ketvirtis nebus nuostolingas kaip 2004-ais? Tada grynasis pelnas buvo 0.6 mln., nors is tipines veiklos buvo 2.4 mln. nuostolio. Is tikruju gaila, kad dar nera ataskaitos. Beje, jei lyginti pagal triju ketvirciu rezultatus, tai tipines veiklos pelnas yra dvigubai didesnis, o ne trigubai.

Labai smalsu: kodel manai, kad kaina yra "maza", cia pagal koki rodikli?
Skrimas
Rašyti privačią žinutę

4 žinutės

kodel manai, kad kaina yra "maza", cia pagal koki rodikli?
Kaip žinai, „maža kaina“ tai labai subjektyvus išsireiškimas. Į klausimą: „įmonė yra pervertinta ar neįvertinta“ mes galėtume atsakyti lygindami šią įmonę su kitomis. Paimkime, kad ir P/E. Tik reikia atrasti su kokia įmone lyginti.

Galime LLK P/E palyginti su mūsų biržos vidurkiu.
(Lyginu sudėtingiau negu kam gali pasirodyti, modifikuoju P/E, atmetu kai kurias įmones, įvairūs laikotarpiai...)
Buvau palyginęs po 3Q, dabar viską reikės persiskaičiuoti iš naujo, kai bus visų rezai.
LLK atsiliko nuo vidurkio, nors tokiu kilimo potencialu gali pasigirti reta įmonė.

Bet tikslumo didelio taip negausim, nes vienos firmos P/E turėtų būti lyginamas su kitų tokia pačia veikla užsiimančių firmų P/E.

Tai kokia veikla užsiima LLK?
LLK orientuojasi į šaldytų krovinių pervežimą ( 14 iš 16 laivų yra refrižeratoriai ). Ne į krovinių, o į šaldytų krovinių pervežimą. Tai yra svarbu, nes pasaulyje krovinių pervežimo kainos krenta, o šaldytų turi tendenciją kilt. Ko finasta nesupranta.

Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje neradau kitos tokios kompanijos gabenančios šaldytus krovinius. Pasaulyje yra. Viena iš jų STAR REEFERS Norvegijos. Tai panašiausia kompanija. Dirba tuose pačiose regionuose, gabena panašius produktus, abi orientuojasi į šaldytus krovinius. LLK konkurentė.
STAR REEFERS P/E 38,5. Žvelgiant į kitus jos rodiklius LLK atrodo pigutė.

LLK turi erdvės kilti net jeigu rezultatai negerėtų.




Bet žiūrėkim į ateitį.

2005 metais LLK prognozavo padidinti apyvartą 21%,o padidėjo 42%.
Oh, tas Lygnugario kuklumas.
Šiais metais prognozuoja padidinti apyvartą 25%, o padidės x %.

Šiais metais pradės pelną duoti naujai įsigyti laivai.

Ekspertai prognozuoja, kad dideli šaldytų krovinių vežimo tarifai išsilaikys 2006 ir 2007. Toliau nuprognozuoti sunku.

Pelnų rekordai tikrai bus mušami, apie tikslesnius skaičius galėsim pakalbėt kai ateis ataskaita.

Sunku įsivaizduoti, kas atsitiks su LLK kaina, kai atsiras paklausa jai.
Gi nelikvidas.


Taip sakant: prekių kiekis ribotas.
Skeptikas
Skeptikas
Rašyti privačią žinutę

20 žinutės

Paimkime, kad ir P/E.
Tai kam tada tipines veiklos pelno skaiciavimai?


Tai kokia veikla užsiima LLK?
LLK orientuojasi į šaldytų krovinių pervežimą ( 14 iš 16 laivų yra refrižeratoriai ). Ne į krovinių, o į šaldytų krovinių pervežimą. Tai yra svarbu, nes pasaulyje krovinių pervežimo kainos krenta, o šaldytų turi tendenciją kilt. Ko finasta nesupranta.


Is bendroves direktoriaus pareiskimo: "...54 proc. visų krovinių sudarė šaldyti arba atšaldyti maisto produktai, o kitą dalį - sausakrūviai kroviniai..."
Siemet bendrove nusipirko du "refrigerator" laivus ir nori nusipirkti viena ar du sausakruvius.


Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje neradau kitos tokios kompanijos gabenančios šaldytus krovinius. Pasaulyje yra. Viena iš jų STAR REEFERS Norvegijos. Tai panašiausia kompanija. Dirba tuose pačiose regionuose, gabena panašius produktus, abi orientuojasi į šaldytus krovinius. LLK konkurentė.


Pati bendrove pristatyme ivardina savo konkurentus taip:
Seatrade (Belgium)
East Wind Transport (USA)
Green Reefers (Norway)

Green Reefers, Star Reefers - gal cia tas pats? :/
Tiesa sakant nenagrinejau tu kompaniju ir nezinau kiek jos ivertintos.


Sunku įsivaizduoti, kas atsitiks su LLK kaina, kai atsiras paklausa jai.
Gi nelikvidas.
Taip sakant: prekių kiekis ribotas.


Cia leisk nesutikti, LLK pardaveju netruko ir pries korekcija. Bet nesigincykim, tai labai subjektyvu.
Skrimas
Rašyti privačią žinutę

4 žinutės

Šiomis žinutėmis siekiau supažindinti liaudį su LLK akcijomis, nes pastebėjau, kad labai retai kas apie jas prabyla. Tas pats reiškinys buvo, kai prieš metus bandžiau su kuo nors pasikalbėti apie PST. Turėjau temti pokalbį. Kaip suprantu, nedaugelis sugeba atlikti visų rinkoje esančių akcijų analizę. Daugelis prisiriša prie kai kurių akcijų ir pro jas nieko daugiau nemato. Dėl LLK tai kas norėjo tas suprato, jei kas norės galės pasinagrinėti plačiau. Ačiū, kad palaikei pokalbį Skeptike.


Tai tiek...
kafka
kafka
Rašyti privačią žinutę

357 žinutės
( +29 / -3 )

Skrimai,
tai pats ir pasakei, kodel si akcija turi minusu. Man pvz. tai nelikvidas/fondu nebuvimas. Beje sis punktas issprendzia problema savaime - kadangi nelikvidas, tai akciju mazai, esant geriems rez. kaina kils toliau ir be fondu. Bet yra ir kita medalio puse. Suprantu kad pinigeliai akyse kai matai tokia "pigute" akcija, bet kas atsitiks, jei kompanija sushlubuos? Noresi parduoti tu ir MatasM, o pirkeju nebus?
Del P/E (as jo nelabai megstu) tai keista, kad ieskai kompaniju Pabaltijo valstybese. Tokiai kompanijai visos aplink jura esancios valstybes yra konkurentes. Nezinau kaip norvegai atrodo, bet jei rez. panasus pgl. P/E pirkciau Norway kompanija

p.s. del PST gali tema uzvesti, ypac kai buvo isleistas reportas apie juos.
www.investuotojas.eu
MatasM
MatasM
Rašyti privačią žinutę

918 žinutės
( +127 / -43 )

o as cia prie ko?
Matas Macijauskas
www.ntspekuliantai.lt
kafka
kafka
Rašyti privačią žinutę

357 žinutės
( +29 / -3 )

MatasM: LLK turiu daug.
www.investuotojas.eu
Skrimas
Rašyti privačią žinutę

4 žinutės

Klaida


Lietuvos akcijų gidas

Mane taipogi sudomino toji knygutė. Taigi šiandien užsukau į SEB. Grįžęs trumpai perverčiau. Peržiūrėjau rekomendacijas (ten jie pataria pirkt arba nepirkt tam tikrų akcijų). Skaičiavo pagal GRAPES. Kainos šiek tiek stebino. Pelnus prognozavo iki 2005.01.01 Apie rinkos situaciją, ateities perspektyvas teužsiminta vos pora žodžių.


Ramiai verčiau lapą po lapo, kol atverčiau LLK puslapį.

Oba -38.78% (tiek turi kristi)

O apačioje nuosprendis – PERVERTINTA

Ir angliškai išvertė OVERPRISED, kad koks užsienietis kartais neapsigautu ir nenusipirktu.

Tai va. Būtu linksma, jeigu nebūtu graudu.

Dar vakar buvau įsitikinęs, kad tai viena pigiausių akcijų OMXV.
Puoliau žiūrėti, kuom paremta tokia kaina. Iš pirmo žvilgsnio atrodo lyg ir gerai apskaičiuota, bet.....


Klaida: Elementari klaida. Kažkas tikriausiai skaičiukus sumaišė.


98 puslapis, viršuje: current P/E = 17.22 (taip, toks ir buvo, kai jie skaičiavo) forecast P/E = 46.36 tokį prognozuoja 2005.01.01

Savaime suprantama, kad P/E visai ne ( 46,36 ), o ( 13,4 ).

Taigi, jie nuprognozavo, kad LLK per 4Q patirs 7,5 mln. nuostolių. Totali nesąmonė.
Kas nežino, tai LLK per 4Q uždirbo 3,3 mln.

Įstačius geras reikšmes į GRAPES formulę, gavau, kad kaina turi būti 4,4lt

Tik prisijungę vartotojai gali dalyvauti forume. Prisijungti.


Techninė analizė

Prekybos statistika realiu laiku

Ekonominis kalendorius

Privatumo politika Reklama Kontaktai Paskolos RSS RSS
© 2006-2024 UAB All Media Digital